VOOR DIRECTE BEKENDMAKING

Curt Sacks wordt CFO bij Zero

– Voortgezette groei ondersteund door nieuwe CFO (Chief Financial Officer) –

SANTA CRUZ, Californië, (3 februari 2015)Zero Motorcycles, wereldwijd marktleider als fabrikant van elektrische motorfietsen, maakte vandaag bekend dat Curt Sacks bij Zero Motorcycles de functie heeft aanvaard van Chief Financial Officer. Sacks neemt meer dan 20 jaar ervaring mee in financieel beheer, zowel bij privéondernemingen als bij overheidsinstellingen. Zijn voornaamste opdracht bij Zero behelst de opbouw van en het leiding geven aan een financieel/administratief team van wereldklasse.

“Ik ben opgetogen over mijn komst naar Zero Motorcycles en vind de snelle ontwikkeling van het bedrijf inspirerend,” aldus Sacks. “Nu onze groei zich voortzet, zowel op de thuismarkt als internationaal, wil ik heel graag bijdragen aan de toekomst van het motorrijden.”

Sacks vervulde de functie van CFO eerder bij GigOptix Inc. en Endwave Corporation. De hoofdvestiging van Zero nabij Santa Cruz in Californië wordt zijn thuisbasis en hij rapporteert rechtstreeks aan Richard Walker, de CEO van Zero Motorcycles.

“We prijzen ons als team gelukkig dat iemand als Curt, met al zijn ervaring en achtergrond, voor Zero heeft gekozen”, merkte Walker op. “Hij vormt een waardevolle toevoeging en verdere versterking van het toch al kundige managementteam dat we hier bij Zero samenstellen. Ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken bij ons streven om ‘s werelds topfabrikant te blijven van elektrische motorfietsen”.

Over Zero Motorcycles
Zero Motorcycles zet zich in om de motorfietsbeleving compleet te transformeren en doet dat door uiterst innovatieve elektrische motorfietsen op de markt te brengen met bovengemiddelde gebruikswaarde en prestaties. Hartstocht voor innovatie is de drijvende kracht bij Zero, waarbij we ons laten leiden door integriteit en meetbare resultaten. Door uitgebreide research, inzicht en ervaring weet Zero ambachtelijke vaardigheid en wetenschap te combineren met motorfietsontwikkeling. Zo kunnen we producten creëren en bouwen die het enthousiasme van gebruikers wekken en merktrouw inspireren. Elk model wordt ontworpen en gebouwd in Californië. Zero is vastbesloten om uit te groeien tot de meest vooraanstaande wereldwijde producent van elektrische motorfietsen.

Volg Zero Motorcycles op Twitter @ZeroMC, wordt fan van Zero Motorcycles op Facebook en blijf op de hoogte van het actuele nieuws op YouTube op www.youtube.com/zeromotorcycles.

Voor de media: Neem voor meer informatie contact op via +31 (0)72511 2014 of e-mail naar media.eu@zeromotorcycles.com
Ga voor persinformatie, video’s en foto’s naar: http://www.zeromotorcycles.com/nl/press.

Ga naar www.zeromotorcycles.com/nl/ voor meer informatie over Zero Motorcycles of om meer te weten over de complete modellenlijn voor motorfietsen, waaronder de Zero S, Zero SR, Zero DS en de Zero FX.