MODELPROGRAMMA 2014 VAN ZERO MOTORCYCLES NU LEVERBAAR BIJ BELGISCHE DEALERS

– Proefrit van een elektrische motorfiets van Zero Motorcycles nu mogelijk bij Belgische dealers –

Alkmaar, 6 maart 2014Zero Motorcycles, wereldwijd toonaangevend op het gebied van elektrische motorfietsen, maakt bekend dat de modeljaar 2014-modellen van de Zero S en Zero DS nu leverbaar zijn bij de Belgische dealers. Geïnteresseerden kunnen nu een bezoek brengen aan één van de dealers voor een proefrit met een elektrische motorfiets van Zero Motorcycles en uiteraard ook om direct een bestelling te plaatsen voor onmiddellijke levering. Eén van de hoogtepunten voor 2014 voor de nieuwe modelreeks is een standaard garantie van vijf jaar voor de aandrijving, tot een maximum kilometrage van 160.000 kilometer.

De 2014 modelreeks is ontwikkeld met nieuwe voorzieningen en heeft nieuwe elementen voor het nieuw ontworpen bodywork, fraai geïntegreerde componenten en een verbeterde wielophanging, remmen en handling. Een nieuw dashboard is ook geïntegreerd met een backlit LCD-scherm waarmee de berijders informatie kunnen oproepen, statistieken kunnen bekijken en rij-modi in kunnen stellen, met de mogelijkheid om van functie te wisselen. Klanten kunnen de prestatiesettings naar eigen voorkeur instellen met behulp van de gratis Zero Motorcycles app, die nu wordt ondersteund in de talen Frans, Engels, Duits, Spaans en Nederlands.

Tevens is de prijs van de Zero S en Zero DS modeljaar 2014-modellen in België met € 635 verlaagd, vergeleken met de modelreeks van vorig jaar. De Zero-dealers stellen motorrijders met het juiste rijbewijs in staat gratis proefritten te maken, en verstrekken uiteraard graag uitgebreide informatie over de producten van Zero Motorcycles en over het elektrisch motorrijden.

"Nu het motorseizoen weer voor de deur staat zijn wij verheugd dat de modeljaar 2014-modellen van Zero Motorcycles bij onze dealers staan en dat we in staat zijn nieuwe en bestaande enthousiaste motorrijders in de gelegenheid te stellen de kracht van elektrisch motorrijden te ervaren,” zegt Pieter de Waal, Managing Director Europe van Zero Motorcycles. “We hebben de prestaties, de kwaliteit en het raffinement voor dit modeljaar verder verbeterd terwijl de prijsstelling nog competitiever is geworden voor onze klanten. We nodigen motorrijders uit een bezoek te brengen aan de Zero-dealer en gebruik te maken van de mogelijkheden van een proefrit om zelfervaring op te doen met een Zero motorfiets. En daarnaast om alle voordelen te vernemen over het bezitten van een Zero-motorfiets.”

Tot de modelreeks 2014 van Zero Motorcycles behoren de Zero S, de Zero SR, de Zero DS en de Zero FX, met de nieuwe Z-Force® Power Tank-accessoire waardoor rijders in staat zijn om in stadsverkeer 276 kilometer te rijden of 141 kilometer op de snelweg. Met het volledig nieuwe design en de nieuwe voorzieningen naast de prijsverlaging is de complete modelreeks 2014 volledig berekend om te voldoen aan de behoeften en eisen van de consument die op zoek is naar een nieuwe elektrische motorfiets. Meer informatie over de volledig nieuwe 2014-modelreeks van Zero Motorcycles en het vinden van de dichtstbijzijnde dealer is beschikbaar op de website http://www.zeromotorcycles.com/nl/.

Zero Motorcycles
ZERO Motorcycles heeft het vaste voornemen om elektrisch motorrijden verder uit te breiden in België, Luxemburg en andere landen in Europa door het op de markt brengen van geavanceerde elektrische motorfietsen die een uitzonderlijke prijs-kwaliteitverhouding hebben en hoge prestaties leveren. ZERO wordt gedreven door innovaties, gereden met passie, aangestuurd door integriteit en gemeten naar prestaties. Dankzij uitgebreide research, inzichten en ervaring combineert ZERO de kunde en de wetenschap bij het ontwikkelen van motorfietsen om producten te ontwerpen en te produceren die consumenten waarderen en de merktrouw bevorderen. ZERO Motorcycles wil de belangrijkste producent ter wereld zijn van elektrische motorfietsen.

Volg ZERO Motorcycles op Twitter @ZeroMC, word een fan van Facebook op Facebook en check wat ZERO doet op YouTube www.youtube.com/zeromotorcycles.

Voor meer informatie: 0031 (0) 725112014 of media.nl@zeromotorcycles.com

Voor persinformatie, video’s en foto’s: http://www.zeromotorcycles.com/nl/press.

Voor meer informatie over ZERO Motorcycles of de complete modellijn ZERO S, ZERO DS en ZERO FX motorfietsen http://www.zeromotorcycles.com/nl/.

Voor nadere informatie, niet voor publicatie:
Zero Motorcycles Europe
Martin Driehaus